Ikhlas ke?



Aku terkena..

Saat bersama Ustaz Salam...minta izin ustaz ^.^


Mencari RedhaMu..



Kembara mencari zaujah hati..


Iqra dan Dakwah...

Senyuman Duka..



Syria memanggil...Hati terguris!


Kisah M bersama A,B dan S

Hidup adalah DAKWAH..

credit to deviantart

Tumblr: Diari Kehidupan

The Power of Words..


Angry bird pun nak jadi Daie ^.^



Worrying Solves Nothing..



Colour Of life



Denyut Cinta Tarbiyyah


Impian: Moga jadi kenyataan

Misi Doktor Muslim


Maaf!! Aku TIDAK suka menunggu!



Courage to Change



Jantungku berdetik laju..


Tinta Hati Seorang HAMBA..



Perlumbaan Ke-3



Masa...Aku pencuri kamu...

Bukan ITU, tapi ATAS

Aku..kau..kita?? Sama je..

Best of Creation

Eh...nak lepas macam tu ja??



PoeM About Sholat


Mungkinkah yg Terakhir..

Si Bintang bernama Matahari


Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are.
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky.
Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are..

MAAFKAN AKU..Relakan AKU pergi


OOooo..macam tu...igt ssh sgt td

Tingkat ngan tingkap....sama ke?



Travelog KITER |2011|



Tin kosong yang banyak isi



Saya kata..YA !!

Alone..Travel..Dakwah ^.^

Entahlah..Rasanya Dunia kot

Saya bakal penarik beca..


Assalamualaikum wbt..

1x1= 1...BUT 1x27=1...Hmmm??

MasyaAllah? Dilarang SEMBAHYANG di sekitar kawasan ini?? betul ke tidak ni?

Di hujung jalan..ada simpang tiga..anda tentukan simpangnya..

couple bkn zina???


s0 interesting..!.ntuk mmahami erti sbenar zina hati serta c0uple......slmt sAbar mmbce..

EXAM FEVER !!! Bring it on ^.^

Assalamualaikum...

Mampukah kejayaan menjadi milikku dan rakan2ku setelah kami berkorban masa , tenaga dan jasad untuk ijazah ini??
Ya Allah, mampukah kami lulus ?

When the last time YOU....

Warkah Buat Bonda


assalamualaikum

kehadapan bonda yang dikasihi. moga bonda sentiasa dalam keadaan sihat dan diredhai Allah. anakanda di sini terlalu rindu pada bonda. merindui pelukan, ciuman, masakan dan apatah lagi kata-kata nasihat bonda. dan anakanda yakin, bonda juga rindu akan diri ini. ya, penat juga membilang hari agar dapat ketemu bonda yang disayangi.

Formulas of Excellent Individuals

What u see is what u get!!

Sir.. i need ur help....Please =(

Do you really know the anatomy Of Muslim??