EXAM FEVER !!! Bring it on ^.^

Assalamualaikum...

Mampukah kejayaan menjadi milikku dan rakan2ku setelah kami berkorban masa , tenaga dan jasad untuk ijazah ini??
Ya Allah, mampukah kami lulus ?


Firman Allah:
“Syaitan menakutkan kamu dengan kemiskinan dan menyuruh
kamu melakukan ke jahatan. sedangkan Allah menjanjikan kamu dengan keampunan dan limpah kurnia dari-Nya dan Allah itu Maha Luas Pengurniaan-Nya dan Maha Mengetahui.”
(Surah al-Baqarah)

p/s:

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

Orang beriman tidak akan takut dan tidak akan sedih.

Kerana dia YAKIN, segalanya telah ditetapkan oleh Allah.


CUMA....


Allah suruh kita berusaha untuk kita DAPATKAN PAHALA dari Allah.

Untuk mendapat pahala jihad.

Bukan untuk mendapatkan keputusan.

Kerana keputusan yang baik, kejayaan yang cemerlang,

adalah hadiah dan rahmat dari Allah.

8 comments:

Dr.CiNtA said...

hehe..x sangka ada post lg...
kena g tau asma ni..

k2..inshaAllah..

sup3rsalmon=azwa.yg.garang said...

dr cinta ade scandal sorok2 ngan asma ke??? agak curious nie???baik ang confess ayob!!!

asmachubby said...

weh azwa.....amboi2....gossip na....aku tak de pape la juz aritu ade org x nk main blog dah..

tapi tup2 post dy melayang daaa...hehehe

Dr.CiNtA said...

haha...ish3..nak confess apa lg ni...

dah torang lg bersuluh..haha...

gurau jo..x dop apa2 eh...mcm mano la

benda lagu tu boleh terlintas d pikiran kome sume
ni yer..

sup3rsalmon=azwa.yg.garang said...

haaa..tu diaaa....ayob dah confess dah tu???
majlisnye bile nie??final year ke??
ke time ho??
~~cik csi x marah ke aku melalut kat sini~~kekek,sori

asmachubby said...

hahaha.....mcm2 la azwa ni...

danialhadi said...

can kenal ja bring it on tu....

Amira Ilyani said...

'Allah suruh kita berusaha untuk kita DAPATKAN PAHALA dari Allah.
Untuk mendapat pahala jihad.
Bukan untuk mendapatkan keputusan.
Kerana keputusan yang baik, kejayaan yang cemerlang,

adalah hadiah dan rahmat dari Allah.'

Syukran :')

Post a Comment